HAY Zorggroep hoopt natuurlijk dat u tevreden bent over onze zorg. Indien u echter een klacht heeft proberen we daar eerst samen uit te komen, maar u mag ook te allen tijde uw klacht voorleggen bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg.

U kunt deze organisatie bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur op telefoonnummer 0228-322205 of stuur een e-mail naar info@klachtenportaalzorg.nl.

Ook kunt u via het onafhankelijke Klachtenloket uw geschil voorleggen.

Wat u ook kunt doen in het geval van een klacht, is het klachtenformulier invullen en opsturen naar:

Klachtencoördinator HAY Zorggroep
Wateringweg 87
2031 EG Haarlem

U kunt het ingevulde klachtenformulier ook naar ons mailen op info@hayzorggroep.nl.

Onze klachtenregeling voldoet aan de voorwaarden van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).